Trigonometrik Dönüşüm ve Ters Dönüşüm Formülleri Nasıl Ezberlenir?

Trigonometrik Dönüşüm ve Ters Dönüşüm Formülleri Nasıl Ezberlenir?

Mat&Geo Soru Paylaşım 📚🧮✏ Matematik geometri, whatsapp, soru paylaşım grubu

Dönüşüm ve ters dönüşüm formüllerinin akılda tutulması zordur. Bundan dolayı hafıza çivisine ihtiyaç vardır.Trigonometri dönüşüm ve ters dönüşüm formüllerini kolay yoldan ezberleminiz için makalemizdeki tablodan yararlanabilirsiniz.

 


Yorumlar27

...
zeynep15.02.2013

çok güzel bir mantıklı formül işime yaradı teşekürler


Cevapla
...
Mehmet08.12.2012
Bune lan biraz anlamistim onuda bunu izlerken hepsini unutum kafam corba gibi suan ya okulu birakcam..
Cevapla
...
ali yiğit27.11.2012

çok iyi olmuş çokta güzel olmuş taammı


Cevapla
...
Levent Yangöz25.11.2012

rica ederiz :)


Cevapla
...
rümeysa ilhan25.11.2012

bence yöntem süper olmuş hiç karışık değil. çok teşekkür ederim çok işime yaradı.


Cevapla
...
Levent Yangöz28.06.2012
Kaynak cok degerli cok faydwsini goreuyumuz Karekok 10 sinif kitabi
Cevapla
...
volkan meral15.06.2012

bu tablonun kaynağını nereden aldınız .Ben okuldan bir arkadaşla tübitakın proje yarışmasına yollamıştık


Cevapla
...
ceren11.06.2012

valla bişi anlamadım


Cevapla
...
MUSTAFA BERK31.05.2012

allah razı olsun, ben bunu 4 sene önce lise iki dyken bi hocamdan öğrenmiştim sonra unuttum kaybettim arıyodum ne zaman dan beri çok teşekkürler


Cevapla
...
demiş ki 28.05.2012

ne demiş :D


Cevapla
...
adı yok09.05.2012

kendimi kendimden çıkarsam 0 kalmaz ki

bu matematik bizi kandırıyor HOCA

elde var sorular gözyaşları boşluklar

hesaplar tutmaz tutmaz HOCA


Cevapla
...
davut AKSOY06.05.2012

birinci formülde bir şey unutmuşsunuz

cosx+cosy' yerine cosx-cosy yazmışsınız.


Cevapla
...
davut aksoy06.05.2012

dıardakilerin eşiti içerdekiler içerdekilerin eşiti dışardakilerdir.

örneğin;  cos(x/2)+cos(y/2)=2.cos(x+y).cos(x-y)

C+C cevabını ararken hemen altındakini (içerdekini alırız)


Cevapla
...
ece kaya16.04.2012

bnccede anlatın zaten çok zor bnce


Cevapla
...
DİLAN DEMİREL03.04.2012

ya biraz anlatın lütfen


Cevapla
...
yunus22.02.2012
...
cemre yiğit22.11.2011

link teki anlatım bu tablodan farklı ama :S lütfen biri izah edebilir mi bu tabloyu ??


Cevapla
...
Deniz Tanır31.10.2011

http://www.matematikrehberim.com/oku.php?makaleid=123 linkine tıklayarak yukarıdaki formülün videolu anlatımına ulaşabilirsiniz.


Cevapla
...
deniz süre17.10.2011

anladım ya kolaymış


Cevapla
...
deniz süre16.10.2011

insan bir iyilik yapacak madem nasıl kullanılacağınıda yazar ben aolde okuyorum o yüzden kime sorayım yani dim i anlayan varsa lütfen anlatsın


Cevapla
...
Cihat09.07.2011

güzel ama kısa yolu yokmu bunun????????

 


Cevapla
...
mete ülker13.06.2011

nasıl kullanıcaz?


Cevapla
...
ersel sengör05.06.2011

formül süper  :D


Cevapla
...
SELIN GÖK31.05.2011

SUPER BI SITE BU TSK EDERIM


Cevapla
...
eee bbb03.05.2011

güzel bi yöntem çok kullanışlı bence


Cevapla
...
özgür 27.04.2011

bunu nası kullancaz yani formülü nası çıkarcaz biraz bahsedermisin

 


Cevapla
...
nurullah koran08.04.2011

çok güzel olmuş.


Cevapla

Yorumlarınızı Bekliyoruz

Yorum Yazın

Yorum